درباره ما

درباره کلینیک فیزیوتراپی حاجی باقر

درباره ما

فیزیوتراپی،توانبخشی و درمان بدون جراحی انواع آسیبهای اسکلتی عضلانی، کمر دردهای حاد و مزمن تنگی کانال نخاعی، سرخوردگی مهره، دیسک گردن ، سردرد های گردنی،آسیبهای ورزشی،آرنج تنیس بازان، خار پاشنه، ، نرمی غضروف زانو ، دردها و بی اختیاری های دوران بارداری، فیزیوتراپی صورت، فیزیوتراپی اطفال و کودکان، سالمندان، توانبخشی بعد از سکته های مغزی و قلبی، شکستگی ها، سندروم تونل مچ دست،تعویض مفصل زانو و ران،التهاب تاندون های شانه، حرکات اصلاحی، آرتروز ،ماساژ، منوال تراپی و درمانهای دستی، سوزن خشک با استفاده از جدیدترین و به روزترین تجهیزات و روشهای درمانی در این مرکز انجام می شود .

دراین کلینیک به درمان علت های ریشه ای درد می پردازیم و هدف تنها کاهش علائم نمی باشد. تشخیص صحیح شرط اصلی درمان کارآمد است . یکی از ویژگی های این مرکزارزیابی کلی بیماران جهت کشف علت اصلی مشکل می باشد و معاینه بیماران تنها منتهی به عضو درخواست شده در نسخه نمی باشد.

توجه به کاهش مدت زمان درمان بیماران و جلوگیری از رفت و آمد های طولانی و اتلاف زمان و هزینه از ویژگی های کلینیک ما می باشد.
فیزیوتراپی حاجی باقر به پیشرفته ترین دستگاه های الکتروتراپی ، اولتراسوند ، لیزر، مگنت ، تخت کشش دیجیتالی و امکانات تمرین درمانی مجهز است.
ما علاوه بر تهیه جدیدترین تجهیزات الکتروتراپی ، همواره به دنبال یادگیری نکنیک های درمان دستی و برنامه های جامع تر تمرین درمانی هستیم تا بتوانیم روش‌های نوین فیزیوتراپی را در این مرکز به بیماران‌ گرامی ارائه دهیم.

روند درمان بیماران در کلینیک فیزیوتراپی

ارزیابی بیماران و تشکیل پرونده: یک ارزیابی خوب و معاینه کامل و مطالعه مدارک پاراکلینیک بیمار  باعث شناخت واشراف فیزیوتراپیسیت نسبت به بیماری وجلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و آسیب های احتمالی مترتب برآن می گردد .
طرح ریزی برنامه درمانی بیمار با توجه به علائمی مانند درد ، التهاب ، محدودیت حرکتی و یا آسیب عصب و با بهره گیری از: درمانهای دستی، الکتروتراپی تدوین برنامه ورزشی و اصلاحی بصورت اختصاصی برای افراد مختلف با توجه به سن و نوع بیماری و سایر شرایط بیمار انجام خواهد گرفت .
آموزش وارزیابی مستمر بیمار در طی دوران درمان و پس از ان بر روند بهبودی بیمار ، نحوه صحیح اجرای برنامه تمرینی و مهم تر ازآن کنترل و محدود کردن فاکتورهای مستعد کنند ه آسیب وایجاد تغییر در  سبک زندگی که شامل تغییرات در محل کار و منزل می شود.

"سلامتی مهم ترین چیزی است که در زندگی دارید!"

اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت با ما تماس بگیرید